PRATITE NAS
HOME › Informacije
Vijesti
Media news room
Predstavljen Novi Hyundai Santa Fe u BiH
Broj 2|28.09.2018
  • Snažan i elegantan SUV s najboljim sigurnosnim sistemima i vrhunskom opremom.
  • Novi D-SUV dizajn prednjeg dijela predstavlja novi identitet brenda.
  • Inovativni sigurnosni sistemi naglašavaju Hyundaijev pristup dostupnosti napredne tehnologije.
  • Po prvi put predstavljen sistem “Rear Occupant Alert” koji nadgleda putnike na stražnjim sjedištima.
  • HTRAC-varijabilna raspodjela obrtnog momenta u zavisnosti od prianjanja točkova na podlogu i brzine vožnje.

Hyundai Motor s ponosom predstavlja novi Santa Fe. Četvrta generacija ovog modela oslanja se na veliki uspjeh svojih prethodnika i postavlja nove standarde po pitanju primjene najsavremenijih tehnologija i velikog unutrašnjeg prostora za putnike.

Od lansiranja prvog Santa Fe-a 2000. godine, Hyundai je postao prepoznatljiv brand u SUV segmentu. To je kamen temeljac Hyundaijeve dugogodišnje SUV baštine, a četvrta generacija Santa Fea, nastavit će impresionirati kupce svojim vrhunskim dizajnom, prostranim interijerom i naprednom tehnologijom.

Premium dizajn
Dizajn četvrte generacije Santa Fe-a, inspirisan je novim Hyundai SUV dizajnom. Njegova karakteristika je moderan i elegantan izgled, a detalji koji se posebno izdvajaju su takozvana kompozitna svijetla i „Kaskadna Gril“ maska, što je ujedno novo, prepoznatljivo lice Hyundai SUV modela. Novi Santa Fe prepoznatljiv je po svojoj atletskoj građi, ali i po profinjenim linijama koje dokazuju da je ovo model na vrhu Hyundaijevog SUV segmenta.

Vanjski dizajn
Pored upečatljive „Kaskadne Gril“ maske, prednjim dijelom dominira kompozitni dizajn svjetala, koji uključuje dnevna LED svjetla koja su postavljena iznad kućišta svjetala. Elegantne linije krova, te posebno naglašena linija koja se proteže od prednjih do stražnjih svjetala daju automobilu posebno dinamičan karakter. Jedinstvena stražnja svjetla i upečatljiv dizajn odbojnika upotpunjuju atletsku građu novog Santa Fe-a. Dužinom od 4770 mm, širinom od 1890 mm i međuosovinskim razmakom od 2765 mm, Santa Fe pruža maksimalnu udobnost za putnike.

Unutrašnji dizajn
Unutrašnjost Santa Fe-a nudi zadivljujući odnos između dizajna i funkcionalnosti. Vidljivost stražnjeg dijela dodatno je unaprijeđena povećanjem površine stakala za čak 41% više u odnosu na prethodni model. Vozači i putnici na prednjim sjedištima lako će naći odgovarajući položaj za sjedenje s obzirom da se električni podesiva sjedišta pomjeraju u 10 različitih položaja.

Novi Santa Fe povećava udobnost za putnike na sjedištima drugog i trećeg reda, čak i za odrasle osobe. U drugom redu, prostor za noge povećan je za 38 mm, a sjedište je za 18 mm veće. Pristup trećem redu sjedišta je dodatno olakšan, a prostor za glavu povećan za 22 mm. Povećana je i zapremina prtljažnog prostora koji nudi fleksibilnost za svakodnevne potrebe.

Sigurnosne tehnologije-prvi puta primijenjene
Kako bi udovoljila najvišim sigurnosnim standardima, četvrta generacija Santa Fea, nudi najkvalitetniji sigurnosni paket koji sadrži tehnologije po prvi put viđene u auto industriji. Pod nazivom „SmartSense“, Hyundai je objedinio niz tehnologija aktivne sigurnosti. Inovativni system ”Rear Occupant Alert” upozorava vozača da svi putnici iz zadnjeg reda sjedišta nisu napustili automobil. Ultrazvučni senzor prati stražnja sjedišta i otkriva kretanja djece ili kućnih ljubimaca. Ako sistem otkrije kretanje na stražnjim sjedištima , nakon što je vozač ugasio motor vozila, bit će upozoren zvučnim signalom i paljenjem svjetala.

“Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist” -Hyundai po prvi puta primjenjuje sistem za izbjegavanje sudara i to s bočnih strana tako što sistem detektuje vozila u uglovima niske vidljivosti. Sistem koristi ugaone radare, koji skeniraju područje od 180 stepeni iza vozila i automatski se aktivira kada se mjenjač stavi u mod za vožnju unazad.

“Safety Exit Assist” – spriječava nesreće pri otvaranju vrata u slučaju približavanja drugog vozila. Koristeći radar, sistem otkriva vozila koja se približavaju i upozorava vozača kada se otvore vrata . Kada sistem prepozna opasnost od približavanja drugog vozila, vrata se privremeno zaključavaju, a vozač se upozorava zvučnim signalom.

HTRAC-varijabilna kontrola obrtnog momenta
HTRAC je samostalno razvio Hyundai i temelji se na tehnologiji pogona na sva četiri točka gdje se varijabilno kontroliše prijenos snage na svaki točak. Naziv HTRAC je nastao od Hyundai i „traction“. HTRAC omogućava varijabilnu raspodjelu obrtnog momenta na točkove u zavisnosti od prianjanja točka i brzine kretanja vozila. Osim što HTRACK poboljšava stabilnost vozila, ovaj sistem dodatno poboljšava i ubrzanje te utječe na stabilnost vozila pri vožnji po snijegu, šljunku i u oštrim zavojima. Omjer raspodjele obrtnog momenta mijenja se u zavisnosti od režima vožnje i prikazuje se na displeju. U “sport” modu, HTRAC utječe na ubrzanje i u ovom modu, 50% obrtnog momenta distribuira se na stražnje točkove. U “comfort” modu, 35% obrtnog momenta prenosi se na zadnje točkove dok u “eko” modu, kako bi se smanjila potrošnja goriva, sva snaga prebacuje na prednje točkove. Pri klizavom kolovozu, sistem automatski raspoređuje snagu na sve točkove.

Veća snaga s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem
U Europi, Santa Fe će se nuditi s dva benzinska i dva dizel motora. Dva benzinska motora(MPI,GDI) su identične zapremine 2.4 litra, dok su dizel motori zapremine 2.0 i 2.2 litra. Svi motori zadovoljavaju Euro 6c normu i dolaze s novim 8-stepenim automatskim mjenjačem.

Head-up displej
Po prvi puta, Santa Fe će imati puni Head up displej(HUD) koji projektuje sve najvažnije informacije na vjetrobransko staklo. Projekcijom slike od 8 inča, svjetlosnom jačinom od 10 000 candela po kvadratnom metru, novi HUD pruža najbolju vidljivost u različitim svjetlosnim uvjetima. Informacije koje se prikazuju na displeju su brzina, navigacija, količina goriva kao i upozorenja sigurnosnih sistema u automobilu.

Bežično punjenje mobitela
Kako bi baterije telefona putnika uvijek bili pune, Santa Fe nudi bežični jastučić za punjenje (Qi standard) za mobilne telefone. Status napunjenosti telefona signalizira se na malom indikatoru iznad. Kako telefon ne bi bio zaboravljen unutar automobila, središnji displej na ploči s instrumentima prikazuje podsjetnik prilikom gašenja motora. Santa Fe također dolazi standardno s USB priključkom i AUX utičnicom.

Hyundai SmartSense: Najviša razina aktivne sigurnosti
Nova generacija Santa Fe-a posjeduje inovativne sisteme aktivne sigurnosti objedinjene u sistem SmartSense, koji sadrži rješenja po prvi puta viđena u auto industriji.

Rear Occupant Alert
Ovaj sistem radi tako što ultrazvučni senzor prati stražnja sjedišta i detektuje kretanja djece ili kućnih ljubimaca. Sistem prvo podsjeća vozača da provjeri stražnja sjedišta s porukom na centralnom displeju instrumenata kada je motor ugašen. Ukoliko sistem otkrije kretanje na stražnjim sjedištima, nakon što je vozač zaključao vozilo, aktivirat će se zvučni signal i upalit će se svjetla. Sistem se također aktivira ako se djeca slučajno zaključaju u automobilu.

Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist
Uz pomoć radara, koji su postavljeni na uglovima stražnjeg dijela vozila, koji skeniraju područje 180 stepeni iza vozila, ovaj sistem automatski aktivira kočnice kako bi se izbjegao sudar s drugim vozilima ili preprekama koje se nalaze u područjima male vidljivosti za vozača, naročito s bočne strane. Sistem se aktivira kada je mjenjač u modu za vožnju unatrag.

Safety Exit Assist
Ovaj sistem sprječava nesreće pri otvaranju vrata u slučaju približavanja drugog vozila. Koristeći radar, sistem otkriva vozila koja se približavaju i upozorava vozača. Kada sistem prepozna opasnost od približavanja drugog vozila, vrata se privremeno zaključavaju, a vozač se upozorava zvučnim signalom.

Forward Collision-Avoidance Assist (FCA)
Koristeći prednje radare, sistem FCA radi u tri faze. U početku upozorava vozača vizualno i zvukom, upravlja kočnicom prema procijenjenom stepenu opasnosti od sudara i primjenjuje maksimalnu silu kočenja kako bi se sudar spriječio, a ako je sudar neizbježan, onda da bi prošao s manimalnim posljedicama. Sistem se aktivira odmah kada prepozna vozilo ili pješaka ispred automobila i radi pri brzini kretanja od 10 km/h i više.

Lane Keeping Assist
Pri brzinama većim od 60 km/h, ovaj sistem upozorava vozača na nesigurne kretnje automobila. Zvučni alarm upozorava vozača na nekorektno upravljanje vozilom kako bi ga vratio u siguran položaj i putanju koju zahtjeva cesta.

Upozorenje za “mrtvi ugao”
Pomoću radara ovaj sistem prati kretanja vozila u takozvanom “mrtvom uglu” i ako otkrije vozilo, vizualno upozorenje se pojavljuje na vanjskim ogledalima. Ako vozač to nije primijetio, a pokuša da vozilom pređe u drugu traku, onda se aktivira zvučni signal, a zatim i kočnica.

Najviša razina pasivne sigurnosti
Upotrebom čelika velike krutosti i visoke čvrstoće postignut je maksimalan stepen zaštite putnika u kabini prilikom sudara. U Novi Santa Fe ugrađeno je 57% više čelika visoke čvrstoće od bilo kojeg drugog Hyundai vozila i 15% više u odnosu na prethodnu generaciju Santa Fe-a. Zanimljivo je, da je novom tehnikom zavarivanja ukupna masa vozila čak i smanjena.
Santa Fe ima ukupno šest zračnih jastuka: dva prednja, dva bočna i dvije zračne zavjese koje se protežu od prvog do drugog reda sjedišta.

PrethodnaHyundai nagrađuje povjerenje SljedećaJD Power Istraživanje: Hyundai je najpouzdaniji automobil